Posted by Kim Hall on nov 18, 2018
PR

Bli en Superhero och dela du också så sprids Rotary ännu mer. De som går in och delar på sociala medier är superhjältar. En liten insats krävs för att klicka och sedan sprids detta. Vissa är frivilliga superhjältar. Mia Rolf, distriktets PR-ansvarig, mailar ut till alla frivilliga och alla sekreterare i distriktet om att bli superhjältar. Det enda de behöver göra är att trycka på Dela.

– Lägger ni själva ut grejer tänk på vilka bilder ni lägger ut. Tänk på vem man vill jobba med, eller skaka rumpa med, som Rotaract i REM. Känn efter innan ni lägger ut någonting, säger Mia Rolf och tillägger att det kan vara om läkaren Maria Jansson som varit Rotary Doctors, Rotaracts REM Öresund och andra evenemang. Fu fler som delar desto större spridning om ROTARY = Ökad kännedom