Postad av Kim Hall on° feb 25, 2019
Nu är vi 34 av distriktets klubbar som använder eller har startat övergången till ClubRunner, vilket betyder att vi är fler än hälften. Det firar vi med att byta den adress som visas för besökaren på CR-klubbarnas hemsida till den betydligt trevligare adressen klubbnamn.rotary2390.se.
Ändringen kommer att slå igenom snart, förhoppningsvis redan under helgen. Vill du se hur det ser ut kan du gå till distriktets hemsida på rotary2390.se eller till kivik.rotary2390.se, där vi har testat att det funkar. Precis som hos Kivik kommer det att se ut för din klubb – fast då naturligtvis med ert klubbnamn istället för kivik.
Den gamla adressen portal.clubrunner.ca/xxxxx funkar fortfarande, så den besökare som har bokmärke kommer fram. Men det som visas är alltid rotary2390.se-adressen.
Mats Håkanson
IT-support Rotary distrikt 2390