Publicerad av Kim Hall den aug 04, 2019
"Pimp my Ride" är ett amerikanskt tv-program för motorintresserade som stylar om gamla bilar till helt nya personligt designade bilar. När vår guvernör Torkil Rönne lät "Pimpa sin Ride" blev det med professionell hjälp så att ingen som passerar guvernörens bil kan undgå att se "Här kommer ROTARY...".
Som PR-ansvarig i D2390 i först 11 år och nu åter igen blir jag glad över att vår guvernör verkligen vågar synas med stolthet att han är Rotarymedlem. För ett antal år sedan tog PR-kommittén fram bildekaler som man kunde fästa på sin bil. Men dessa dekaler var långt ifrån liga snygga som det Torkil Rönne nu gjort med sin bil. Titta bara så fint det blev runt VW märket... bara en sådan detalj.
Är du intresserad av någon form av dekal på din bil kan du kontakta Torkil så hjälper han dig vidare.

Kim Hall
PR och Webb-ansvarig