Posted by Kim Hall on nov 02, 2018
Lund-Ideon Rotaryklubb har nöjet att översända inbjudan till årets Lundaspex.
Boka i almanackan och beställ biljetter. Hjärtligt välkomna. Här följer vår inbjudan i klartext:
Ett klassiskt Lundaspex av högsta klass spelas upp för oss torsdagen den 29 november 2018 på AF-borgen i Lund. Vilket spex som kommer att spelas avslöjar inte Lundaspexarna förrän någon vecka före föreställningen.
Bäst av allt... av varje biljett som säljs går överskottet oavkortat till Rotarys hjälpverksamhet.
Föreställningen börjar kl 19.30, kom i god tid! Vi samlas redan kl 18.00 på Tegnérs festsal där bubbel och ´´handmad´´ väntar.
Passa på att mingla med vänner och rotaryaner. Följande mingelbiljetter erbjuds:
  • Vin, öl – biljetten kostar 40:- per person

• Handmad (smörrebröd) – biljetten kostar 40:- per person

I pausen mellan de två akterna finns möjlighet till inköp av dryck i baren.
Det är givetvis inte så att man måste vara rotaryan, utan bjud gärna med vänner och bekanta. Även andra organisationer är välkomna att deltaga i höstens stora novemberspex. Boka biljetter i god tid.
Priset per biljett är för privatperson 290:- och för företag 500:-. Företagsbiljett ger prioriterad sittplats närmast scenen. I övrigt fri sittning.

Väl  mött på AF-borgen i Lund den 29 november.
Anmälning sker till 4589nilsson@telia.com senast den 10 november och är bindande
·        Vid beställning är vi tacksamma om Ni anger:
·        Hur många privatbiljetter Ni vill ha, eller alternativt
·        Hur många företagsbiljetter Ni vill ha
·        Hur många vin, öl – biljetter Ni vill ha
·        Hur många handmad (smörrebröd) – biljetter Ni vill ha
·        Ange namn respektive företagsnamn och adress dit biljetterna skall skickas
·         Inbetalning skall vara BG 666-4981 tillhanda senast den 11 november 2018.

Lars-Göran Nilsson
Lund-Ideon Rotaryklubb